MySOFT.cz

Kontakty

Written by Super User
Created: Friday, 26 June 2015 10:59 | Last Updated: Tuesday, 08 November 2016 01:39 | Published: Friday, 26 June 2015 10:59

Pro naše zákazníky je plně k dispozici naše zákaznická a uživatelská podpora. Ta je Vám k dispozici na následujících kontaktech:

\r\n

Tel.: +420 - 608 12 10 10,

\r\n

Zákaznická linka: +420 - 4111 90 111

\r\n

Omlouváme se zákazníkům - naše podpora nestíhá velký nápor hovorů. V rámci lepší dostupnosti Podpory doporučujeme spíše použít e-mail, který zpracováváme 24 hodin denně. 

\r\n

Děkujeme za pochopení a věříme, že těchto situací bude co nejméně.

\r\n

Vedení: +420 - 4111 90 114 (Radek Hemelík)
Vedoucí obchodního oddělení: +420 - 4111 90 113 (Dušan Matouš)

\r\n

E-Mail: helpdesk(zavináč)mysoft.cz

\r\n

Skype: mysoft.cz

\r\n

ICQ#: 688-939-70

\r\n

Aplikace pro Android je zde (je potřeba mít povolenou instalaci neznámých zdrojů)

\r\n

ONLINE CHAT - spustíte kliknutím zde

\r\n

Nejrychlejší způsob, jak nás kontaktovat v rámci uživatelské podpory je použití našeho HelpDesku:

\r\n

http://helpdesk.mysoft.cz 

\r\n

Aktuální verze Stanov sdružení je zde

\r\n

Výpis ze spolkového rejstříku je zde

\r\n

Jsme Vám k dispozici na telefonu od pondělí do čtvrtka od 12:00 do 16:00, v pátek od 12:00 do 14:00. Na e-mailu / skype / ICQ a Facebooku jsme Vám k dispozici NonStop. Kontaktní údaje na skype a ICQ jsou pouze pro funkci chat, hlasovou formu komunikace z kapacitních důvodů a charakteru hromadného zpracování na těchto IM nepoužíváme. Pro zpracování Vašich požadavků na všech kontaktech používáme náš vlastní hromadný HelpDesk systém, do kterého je zapojeno více operátorů současně. V případě, že budou všichni plně vytíženi, budete požádáni systémem o vyčkání.

\r\n

Na naší zákaznické lince se dozvíte spoustu důležitých informací. Náš informační systém Vás provede a pomocí tlačítek na Vašem telefonu můžete pohodlně ovládat všechny funkce. Například pro spojení se zákaznickou podporou ihned po přijetí hovoru systémem stisknete v menu tlačítko 3 a budete ihned spojeni s operátorem. Již dobře víme, kdy nám volá nejvíce zákazníků, proto ve špičce máme posílen tým operátorů tak, abyste ve frontě případně nečekali příliš dlouho. Hlasová oznámení i funkce na lince se mohou několikrát denně měnit podle aktuálního stavu vytížení operátorů a dle potřeby firmy.

\r\n

Z naší VOIP telefonní sítě nám voláte samozřejmě zcela zdarma.

\r\n

Pár základních rad, než zavoláte naši zákaznickou podporu:

\r\n
    \r\n
  • Pokud se Vám nedaří aktivace, nebo korektní spuštění, spusťte aplikaci s použitím administrátorských práv. Totéž platí i v případě, že se Vám mění při každém spuštění Vaše unikátní číslo (UID), které zjistíte obvykle stiskem klávesy F10, případně volbou registrace, nebo aktivace.
  • \r\n
  • V případě, že Vám zadané aktivační údaje nefungují, zkuste zkontrolovat správnost jejich zadání. Musí přesně souhlasit všechny zadávané údaje. Pokud jste údaje kopírovali z e-mailu, zkontrolujte, zda na konci není navíc znak mezery, který se tam někdy může přidávat (například z webmailu). Tento znak mezery tam samozřejmě nepatří.
  • \r\n
  • Nefunguje-li Vám aktualizace přímo z programu, pak může být buďto omezena komunikace aplikace třeba Vaším firewallem, nebo může jít o přetížení, či jiné technické potíže kdekoliv v cestě. V takovém případě zkuste provést aktualizaci obráceným směrem, tedy stažením souborů přímo z webu. Po stažení je uložte do složky systému, kde dejte přepsat původní soubor. U nás platí, že vždy stačí aktualizovat jen soubory s koncovkou EXE. Vše další si již aplikace sami zařídí.
  • \r\n
  • Zálohování celé složky systému je možné. Je to také snadný způsob, jak stejná data přenést na jiný počítač. Nepřenesete tak ale aktívní licenci, jiný počítač vyžaduje vlastní aktivaci pomocí klíčů.
  • \r\n
\r\n

 Aktivně využíváme služeb projektu Nevolejte.cz, který se zabývá blokací nevyžádaných hovorů a také se snaží eliminovat nežádoucí hovoru již od zdroje - telemarketingových projektů. Využíváme obou možností. Nedovolá se nám tedy nikdo z blokovaných a sami ověřujeme, zda ten, komu voláme není v registru čísel, které si nepřejí být voláni. Pochopitelně naši zákazníci se nám vždy dovolají a my jim také. Pokud byste se k nám nemohli dovolat, kontaktujte nás e-mailem a zařídíme, abyste se příště již dovolali.

Written by Super User
Created: Thursday, 25 June 2015 13:05 | Last Updated: Saturday, 31 December 2016 15:03 | Published: Thursday, 25 June 2015 13:05

Aktualizace

Informace ohledně aktualizace našich produktů

Všechny naše aplikace přímo v sobě obsahují aktualizační nástroj, pomocí kterého je možné produkt přes internet aktualizovat. Systém sám si stáhne potřebné aktuální komponenty a provede přechod na ně. Vždy u nás platí, že všechny novější verze si rozumí s daty verzí starších, takže se nemusíte bát aktualizaci provést. Pokud by nové funkce postrádali některé informace, systém se Vás na ně zeptá, případně si scházející data vytvoří sám v základním nastavení.

V aplikaci hledejte většinou v hlavní nabídce slovo "Aktualizace", nebo "UpDate". Také jde spustit ve složce aplikace ručně soubor Update.exe. Dále postupujte podle instrukcí na obrazovce.

Pokud byste potřebovali provést aktualizaci ručně, máte k dispozici archiv, ze kterého je možné jednotlivé soubory stahovat ručně. Toto se hodí například pro místa, kde není k dispozici internet a vy potřebujete data přenést třeba na flash disku. Rovněž se to hodí v systuaci, kdy Vám zabezpečení počítače nedovolí automatickou aktualizaci z programu. Doporučujeme stáhnout všechny soubory z dané složky aplikace a nahradit je (přepsat) v cílovém PC v instalační složce.

Vždy si předem původní data zálohujte pro každý případ!

Tento archiv naleznete kliknutím zde