MySOFT.cz

Kontakty

Created: Friday, 26 June 2015 10:59 | Last Updated: Sunday, 16 July 2017 11:35 | Published: Friday, 26 June 2015 10:59
Written by Super User

MySOFT.cz, divize XCenter.eu, o.s.
P.O.Box 19.
252 82 Kamenný Přívoz

Pro naše zákazníky je plně k dispozici naše zákaznická a uživatelská podpora. Ta je Vám k dispozici na následujících kontaktech:

Mobil: +420 - 608 12 10 10 (Mobil.cz)

Zákaznická linka: +420 - 4111 90 111

V rámci lepší dostupnosti Podpory doporučujeme spíše použít e-mail, který zpracováváme 24 hodin denně. 

E-Mail: helpdesk(@)mysoft.cz 

Aplikace pro Android je zde (je potřeba mít povolenou instalaci neznámých zdrojů)

ONLINE CHAT - spustíte kliknutím zde

Aktuální verze Stanov sdružení je zde

Výpis ze spolkového rejstříku je zde

Jsme Vám k dispozici na telefonu od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00, v pátek od 9:00 do 14:00. Na e-mailu / skype / ICQ a Facebooku jsme Vám k dispozici NonStop. Na zákaznickém chatu, který je k dispozici vpravo dole na všech našich webech, jsme k dispozici dle dostupnosti operátorů, stav je zobrazen. V případě nedostupnosti operátorů nám můžete zanechat vzkaz a my Vám odpovíme e-mailem.

U aplikací Skype a ICQ je možné použít pouze funkce chatu. Hlasový a video hovor z kapacitních důvodů a charakteru hromadného zpracování na těchto IM není podporován. Pro zpracování Vašich požadavků na všech kontaktech používáme náš vlastní hromadný HelpDesk systém, do kterého je zapojeno více operátorů současně. V případě, že budou všichni plně vytíženi, budete požádáni systémem o vyčkání.

V některých našich aplikacích je možné použít přímou komunikaci s naší zákaznickou podporou.

Z naší VOIP telefonní sítě a ze sítě partnerů nám voláte samozřejmě zcela zdarma.

Pár základních rad, než zavoláte naši zákaznickou podporu:

  • Pokud se Vám nedaří aktivace, nebo korektní spuštění, spusťte aplikaci s použitím administrátorských práv. Totéž platí i v případě, že se Vám mění při každém spuštění Vaše unikátní číslo (UID), které zjistíte obvykle stiskem klávesy F10, případně volbou registrace, nebo aktivace.
  • V případě, že Vám zadané aktivační údaje nefungují, zkuste zkontrolovat správnost jejich zadání. Musí přesně souhlasit všechny zadávané údaje. Pokud jste údaje kopírovali z e-mailu, zkontrolujte, zda na konci není navíc znak mezery, který se tam někdy může přidávat (například z webmailu). Tento znak mezery tam samozřejmě nepatří.
  • Nefunguje-li Vám aktualizace přímo z programu, pak může být buďto omezena komunikace aplikace třeba Vaším firewallem, nebo může jít o přetížení, či jiné technické potíže kdekoliv v cestě. V takovém případě zkuste provést aktualizaci obráceným směrem, tedy stažením souborů přímo z webu. Po stažení je uložte do složky systému, kde dejte přepsat původní soubor. U nás platí, že vždy stačí aktualizovat jen soubory s koncovkou EXE. Vše další si již aplikace sami zařídí.
  • Zálohování celé složky systému je možné. Je to také snadný způsob, jak stejná data přenést na jiný počítač. Nepřenesete tak ale aktivní licenci, jiný počítač vyžaduje vlastní aktivaci pomocí klíčů.

 Aktivně využíváme služeb projektu Nevolejte.cz, který se zabývá blokací nevyžádaných hovorů a také se snaží eliminovat nežádoucí hovoru již od zdroje - telemarketingových projektů. Využíváme obou možností. Nedovolá se nám tedy nikdo z blokovaných a sami ověřujeme, zda ten, komu voláme není v registru čísel, které si nepřejí být voláni. Pochopitelně naši zákazníci se nám vždy dovolají a my jim také. Pokud byste se k nám nemohli dovolat, kontaktujte nás e-mailem a zařídíme, abyste se příště již dovolali.

Category: /