MySOFT.cz

Call Centrum

Created: Tuesday, 28 June 2016 13:16 | Last Updated: Thursday, 30 June 2016 09:22 | Published: Tuesday, 28 June 2016 13:16
Written by Super User

Call Centrum

\r\n

Služby zpracování hromadných příchozích a odchozích hovorů

\r\n

Již řadu let nabízíme a provozujeme služby call centra. K dispozici je více variant, které se hodí snad každé firmě. Na jednom telefonním čísle tak můžete inteligentním způsobem zpracovávat i více hovorů současně. Můžete využít jak služeb našich operátorů, nebo mít jen technické řešení, které zajistí vyřízení hovorů i u Vás ve firmě, nebo doma. Funkce call centra si Vás mohou najít na služebních pevných linkách, ale i  třeba na domácí lince, nebo na mobilu. Vše stále pod jedním telefonním číslem - volající netuší, kde všude si Vás linka hledá. 

\r\n

Máte možnost zvýšit efektivitu i reputaci značky použitím automatické spojovatelky, nebo hlasového menu. Pokud pod hlavním číslem provozujete více oddělení a v nich klidně i více zaměstnanců, automatická spojovatelka, nebo hlasové menu nahradí klasickou sekretářku, která by na dané oddělení hovory spojovala ručně (50% práce firemních recepční). Na daném oddělení se poté systém postará o rovnoměrné rozdělování hovorů na zaměstnance, nebo o podržení volajícího ve frontě, pokud telefonují všichni. Operátoři se mohou přihlašovat a odhlašovat ke spojování hovorů, mohou měnit své statusy (třeba na vytížený) a to i během hovoru, k dispozici je přepojování hovorů, parkování, nebo hromadné konference či hlasové schránky. V rámci firmy voláte vždycky zdarma a to i v případě, že máte ip telefon třeba i doma, nebo v mobilu. Ušetříte tak náklady na vnitrofiremní komunikaci, jelikož hovory mají lepší efektivitu, než třeba e-mail. Interní komunikace je základem úspěšné firmy.

\r\n

Seznam tarifů naleznete kliknutím zde.

\r\n

\r\n

K dispozici jsou následující služby:

\r\n

Hlasové menu - automatická sekretářka

\r\n
    \r\n
  • Jedno hlavní telefonní číslo pro celou firmu
  • \r\n
  • Potřebný počet oddělení (skupin)
  • \r\n
  • Potřebný počet interních telefonních čísel pro zaměstnance, přiřazených do skupin (i více skupin na zaměstnance)
  • \r\n
  • Inteligentní hledání operátora, rovnoměrné rozptýlení hovorů (vytížení operátorů)
  • \r\n
  • Fronta v případě plného vytížení, případně přesměrování na jiné číslo (klidně jiná skupina, nebo i celé call center), nebo do hlasové schránky.
  • \r\n
  • Výhodné odchozí hovory, volání v rámci firmy zdarma
  • \r\n
\r\n

Služby operátorů příchozího a odchozího Call centra

\r\n
    \r\n
  • Zajistíme i zaškolíme operátory telemarketingového centra (aktivní i pasivní telemarketing) - nemusíte shánět operátory a smlouvy s nimi
  • \r\n
  • Propojení s Vaším systémem, zajištění zákaznického systému (pokud jej nemáte)
  • \r\n
  • Aktivní nabízení produktů po telefonu
  • \r\n
  • Příjem objednávek, zodpovídání častých dotazů na základě znalostní báze, správa zákaznického centra (nastavení služeb, změna údajů a další služby)
  • \r\n
  • Pracoviště operátorů v Mostě - Velebudicích, operátoři mohou ale pracovat i z domova
  • \r\n
  • Provádíme kontrolní hovory za účelem zjišťování dostupnosti a kvality služeb
  • \r\n
\r\n

Doplňkové služby

\r\n
    \r\n
  • Hlasová schránka (zprávy lze zasílat i emailem, případně je lze vyzvednout zavoláním do hlasové schránky - všechny běžné funkce hlasové schránky)
  • \r\n
  • Podmíněná i nepodmíněná přesměrování hovorů
  • \r\n
  • Konferenční hovory
  • \r\n
  • Fronty hovorů (s vlastní melodií, případně i s oznámením pozice ve frontě a průměrné čekací doby atd)
  • \r\n
  • Parkování hovorů, předávání hovorů
  • \r\n
  • Podrobné statistiky (HTML/CSV/Webové rozhraní pod heslem)
  • \r\n
  • Záznam hovorů (hovory přijdou jako MP3 soubor e-mailem, nebo je možné je stáhnout přes WWW rozhraní pod heslem)
  • \r\n
  • Blokování odchozích i příchozích hovorů dle pravidel (zahraničí, zvýšený tarif, obtěžující volání atd)
  • \r\n
  • Provoz barevných linek a premiových čísel
  • \r\n
  • Propojení se službou nevolejte.cz
  • \r\n
  • DISA hovor (po zavolání a zadání hesla se dostanete na tón své pevné linky tak, jako byste byli ve firmě)
  • \r\n
  • Callback (zpětné volání po prozvonění, po zadání čísla na webu atd), včetně zpětného volání s propojením DISA
  • \r\n
  • Videohovory
  • \r\n
  • Odchozí SMS
  • \r\n
\r\n

Category: /