foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
+420 - 4111 90 111
helpdesk@mysoft.cz

VOIP - Vyzkoušejte si naši pevnou linku zdarma

Chcete si vyzkoušet, jak parádně funguje naše pevná linka přes internet?

Nic tomu nebrání. Kontaktujte naši zákaznickou podporu a vyžádejte si linku na zkoušku. Poskytneme Vám na jeden měsíc zcela bezplatně jedno telefonní číslo ve formátu 4111 90 XXX (kdy konkrétní číslo přidělíme my v rozsahu 151-198 a 910-949 místo XXX). Telefonní číslo nebude mít povoleny odchozí hovory mimo naši síť, ale v naší síti se dovoláte bezplatně. Stejně tak se dovoláte samozřejmě na naši zákaznickou linku, na služby v síti (hromadný audiochat, hlasová schránka, echotest a další funkce). Můžete si vyzkoušet i naše pokročilé IVR funkce (hlasová nabídka, pozdrav před přijetím hovoru, fronty hovorů atd). Stačí si jen říct ;)

Pozice: OPERÁTOR CALL CENTER

Do našich provozoven v Mostě a v Žatci hledáme operátory pro vyřizování zákaznických služeb.

Nabízíme čistý honorář od 65Kč do 100Kč / hodinu (dle charakteru náročnosti služby a denním počtu hodin).

Zájemci se mohou hlásit e-mailem (zaslání životopisu a motivačního dopisu, nejlépe i vzorku hlasu) na adrese This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Vlastní telefonní čísla s výhodným voláním.

Nepotřebujete instalovat žádnou kabeláž, ke spojení se používá Vaše stávající internetové připojení. Získáte běžné telefonní číslo v rámci Vaší geografické lokality (tak, jako u pevných linek). Volání v rámci naší sítě a propojených sítí je zdarma (až na cca 250 000 telefonních čísel v ČR). Odchozí hovory jsou velmi nízko tarifikované, odchozí hovor je podstatně levnější, než z mobilu, nebo běžné pevné linky. U nás nikdy neplatíte poplatek za pevnou linku. U nás se platí celá první minuta a dále je účtováno po vteřinách.

Pro firemní komunikaci můžeme nabídnout jednotný číslovací plán (celá číselná řada), funkce call center, provolby, hlasového menu, vyhledání účastníka, hlasové schránky, faxové schránky a spoustu dalších funkcí. Ke každé lince (bez ohledu na tarif) je možné nastavit přesměrování dle stavů (nedostupnost, obsazenost, nezvedá) do hlasové schránky, faxové schránky, nebo na libovolné číslo. Vzkazy (hlasové i faxové) jsou doručeny na e-mail jako příloha (wav/mp3/PDF).

Vyberte si z následujících tarifů:

Tarif NORMAL

  • Počet čísel: 1ks
  • Volání ČR - Mobil: 3,55Kč/1minutu
  • Volání ČR - Pevná: 0,95Kč/1minutu
  • Volné minuty: 0 minut
  • Měsíční paušál: 10Kč

Tarif RODINA

  • Počet čísel: 5ks
  • Volání ČR - Mobil: 3,45Kč/1minutu
  • Volání ČR - Pevná: 0,85Kč/1minutu
  • Volné minuty: 0 minut
  • Volání mezi sebou zdarma i zkrácenou volbou
  • Měsíční paušál: 50Kč

Tarif SEM TAM

  • Počet čísel: 1ks
  • Volání ČR - Mobil: 2,99Kč/1minutu
  • Volání ČR - Pevná: 0,71Kč/1minutu
  • Volné minuty: 0 minut
  • Měsíční paušál: 100Kč

Tarif ZAŘIĎ

  • Počet čísel: 1ks
  • Volání ČR - Mobil: 2,89Kč/1minutu
  • Volání ČR - Pevná: 0,70Kč/1minutu
  • Volné minuty: 20 minut pevná, 10 minut mobil
  • Měsíční paušál: 150Kč

Tarif FIRMIČKA

  • Počet čísel: 10ks
  • Volání ČR - Mobil: 2,55Kč/1minutu
  • Volání ČR - Pevná: 0,70Kč/1minutu
  • Volné minuty: 0 minut
  • Základní hlasové menu (hlasový rozcestník mezi linkami)
  • Volání mezi sebou zdarma i zkrácenou volbou
  • Měsíční paušál: 300Kč

Tarif FIRMA

  • Počet čísel: 11ks
  • Volání ČR - Mobil: 2,45Kč/1minutu
  • Volání ČR - Pevná: 0,60Kč/1minutu
  • Volné minuty: 0 minut
  • Pokročilé hlasové menu (hlasový rozcestník mezi linkami, přepojení na oddělení)
  • Skupinové vyzvánění (zvolíte si čísla do skupin)
  • Jednotná příchozí linka pro všechny (+ každá linka vlastní přímé číslo)
  • Volání mezi sebou zdarma i zkrácenou volbou
  • Měsíční paušál: 500Kč

Zde uvádíme některé funkce, které Vaše linka od nás umí. Vytočením příslušné volby získáte danou funkci. Všechny funkce jsou zdarma (mimo přesměrovaného hovoru mimo naši síť, kde je cena dle tarifu).

111 - spojení s operátory mysoft.cz skrze hlasovou nabídku

222 - Echotest - otestování kvality Vaší linky

333 - VoiceChat (hromadná konference uživatelů)

888 - Hlasová schránka - přístup k Vašim hlasovým zprávám (zadejte své číslo, #, následně heslo a opět #)

1000 - přímá linka na operátora

Nastavení přesměrování:

*21*X - nastavení pevného přesměrování (místo X zadejte koncové telefonní číslo)

*24*X - nastavení přesměrování při nedostupnosti (místo X zadejte koncové telefonní číslo)

*25*X - nastavení časové prodlevy (jak dlouho) pro podmínku přesměrování při nezvednutí (místo X zadejte počet vteřin)

*22* - zjištění stavu přesměrování

*23* - zrušení všech přesměrování

Pokud u přesměrování místo X zadáte číslo 999, bude volající přesměrován do Vaší hlasové schránky.

Další funkce pro Vás připravujeme (parkování hovorů a další funkce).