MySOFT.cz

VOIP - Návody

Created: Friday, 26 June 2015 14:44 | Last Updated: Friday, 26 June 2015 14:44 | Published: Friday, 26 June 2015 14:44
Written by Super User

Zde uvádíme některé funkce, které Vaše linka od nás umí. Vytočením příslušné volby získáte danou funkci. Všechny funkce jsou zdarma (mimo přesměrovaného hovoru mimo naši síť, kde je cena dle tarifu).

\r\n

111 - spojení s mysoft.cz

\r\n

222 - Echotest - otestování kvality Vaší linky

\r\n

333 - VoiceChat (hromadná konference uživatelů)

\r\n

888 - Hlasová schránka - přístup k Vašim hlasovým zprávám (zadejte své číslo, #, následně heslo a opět #)

\r\n

1000 - přímá linka na operátora

\r\n

Nastavení přesměrování:

\r\n

*21*X - nastavení pevného přesměrování (místo X zadejte koncové telefonní číslo)

\r\n

*24*X - nastavení přesměrování při nedostupnosti (místo X zadejte koncové telefonní číslo)

\r\n

*25*X - nastavení časové prodlevy (jak dlouho) pro podmínku přesměrování při nezvednutí (místo X zadejte počet vteřin)

\r\n

*22* - zjištění stavu přesměrování

\r\n

*23* - zrušení všech přesměrování

\r\n

Pokud u přesměrování místo X zadáte číslo 999, bude volající přesměrován do Vaší hlasové schránky.

\r\n

Další funkce pro Vás připravujeme (parkování hovorů a další funkce).

Category: /