Pokladní a evidenční systém s plnou podporou elektronické evidence tržeb (EET), bez měsíčních poplatků.

 Hlavní prodejní panel systému Bar a Restaurace FULL EET

Přehled aktualizací naleznete kliknutím zde

Bar & Restaurant je příjemný a spolehlivý pokladní systém, který vede zákaznické účty, pokladnu a sklad kdekoliv, kde je zařízení barového typu.

Náš systém je jediný na trhu, který je funkční i na Windows XP!!

Náš systém je plně funkční s Elektronickou evidencí tržeb v ČR (EET). Pomůže Vám mít plně pod kontrolou veškeré odesílané údaje na státní správu a mít tak pod kontrolou odvody daní. Podporuje možnost vyloučení vybraných lístků / hostů, které nepodléhají danění a tím i EET. Elektronická evidence tržeb jde dočasně, na konkrétní stůl, nebo i trvale vypnout.

Podporujeme provoz více IČ/DIČ na jediném pokladním místě!


Náhled hlavní nabídky se souhrnem tržeb

Nastavení elektronické evidence tržeb

Jde o přehledný systém, který podporuje ovládání myší, klávesnicí, nebo pomocí volitelné dotykové obrazovky. V systému je i podpora čtečky čárových kódů. Bar & Restaurant vede kompletní stavy skladu, prodeje a zákaznických účtů. Zároveň je to systém, který provádí kontrolu práce zaměstnanců, čímž chrání investice a reguluje výdaje firmy. Je velmi oblíbený u majitelů provozů, ale velkou výjimkou je i oblíbenost u personálu, který má obvykle k podobným systémům, sledujících jejich práci odpor. Tento pokladní systém jim totiž nejenže ulehčí práci, ale především zamezí vzniku účetních a jiných chyb, které obvykle činí personálu největší manko, které by jinak museli doplácet (nebo si chybu zakrývat jinak). Tyto chyby personálu činí až 85% ztráty, kterou by jinak personál měl. Díky našemu pokladnímu systému se těchto až 85% stává nulou, což personál jedině vítá.

Máte možnost s naším systémem plně využít i funkce mobilního číšníka. Vzhled i ovládání je identické s kasou.

Práce se systémem je navržena tak, aby byla co nejrychlejší. Vyřízení objednávky klienta netrvá déle, než vteřinu. Systém je tedy vhodný i pro diskotéky a další místa, kde je velký provoz. Systém je plně připraven pro užití i jako Registrační pokladna. Není problém na jednom skladu používat více terminálů, nebo i více samostatných barů (vlastní sklad). Data lze sdílet, přenášet, kontrolovat v kanceláři za běhu apod. Systém usnadňuje vytváření uzávěrek (tzv. zrcadel), pomocí průvodce a dialogů je uzávěrka zpracována mnohem rychleji, než běžnou metodou. Výsledkem jsou podrobné reporty (PDF), které je možno tisknout, odeslat emailem, nebo archivovat. V případě potřeby je možno zákazníkovi předat účtenku - systém podporuje tisk na pokladních i běžných tiskárnách. Vzhled a obsah účtenky máte pomocí šablon plně pod kontrolou.

Nemáte-li v PC nainstalovánu vůbec žádnou tiskárnu, doporučujeme ji před spuštěním nainstalovat. Nemáte-li žádnou tiskárnu, je možno nainstalovat virtuální tiskárnu, třeba PDF Creator.

K dispozici je i možnost provozu bezdrátového číšníka pomocí přenosného zařízení.

Systém je možné provozovat i s připojeným zákaznickým displejem, který může mít dva, nebo čtyři řádky po 18ti znacích. Dodáváme na zvláštní objednávku kompatibilní displej - informujte se. Je možno použít většinu dostupných displejů.

Pro zpříjemnění práce především začínajícím uživatelům je do systému přidána i funkce hlasové navigace, která Vás v průběhu práce se systémem informuje o stavu, možnostech, tipech a dalších instrukcích. Vše v reálném čase a s aktuálními údaji. K hlasovému výstupu se používá hlasový syntetizér, který převádí text na mluvené slovo, které je velmi podobné lidskému hlasu. Během práce tak lehce zapojíte další smysl - sluch.

Systém Bar & Restaurant je velmi oblíbeným systémem jak ve velikých provozech, tak i v tom nejmenším baru. Díky škále různých verzí si tak můžete zvolit velikost (a tím i cenu) přesně podle Vašich potřeb.

Bar & Restaurant je jediným dostupným systémem tohoto druhu, který využívá rozhraní "User Friendly" (uživatelsky přívětivé). Ostatní systémy jsou zbytečně složité a nepřehledné, Bar & Restaurant Vám pro práci nabízí přehledně a intuitivně jen ty ovládací prvky, které opravdu potřebujete. Vše je srozumitelné a přehledné i pro počítačově nepříliš zdatné uživatele. Naši zákazníci nám nejvíce chválí právě přehlednost, jednoduchost a rychlost, se kterou se se systémem pracuje.

Pro majitele a provozní jsme do systému integrovali spoustu statistických nástrojů. Máte možnost i vzdáleně sledovat přesně krok po kroku, co se ve Vašem provozu děje. V přehledné tabulce vidíte přesně kdo, komu a co právě prodal a další informace. Tyto informace lze filtrovat. Lehce tak máte možnost zjistit a porovnat práci konkrétních zaměstnanců, pohyb konkrétního zboží a další informace.

Rozdíl jednotlivých verzí je popsán v tomto PDF souboru.