Hotel a Penzion - EET

Kompletní správa ubytování, recepce. Plná podpora EET a účtu hosta.

POZOR AKCE! Pro plné funkce EET přidáváme k licenci Hotelu bezplatně jednu aktivaci systému Pokladníček!

Stáhnout / Download

Hotel & Penzion je systém, který vede kompletně zákaznické účty s pokladnou (při propojení třeba se systémem Bar a Restaurace, Pokladníček, nebo Firma a Sklad) a centrální správu hotelu (recepce, stavy pokojů, rezervace), nebo penzionu.

Nově byla do systému integrována podpora systému Pokladníček, který je poskytován bezplatně k licenci hotelu na první rok. Můžete tak vystavovat účet hostům. Vše s plnou podporou elektronické evidence tržeb (EET).

K dispozici máte nejen správu rezervací (kompletní rezervační systém, včetně plánovače vytížení pokojů), ale i funkce spolupráce. Spolupráce slouží pro vzájemnou komunikaci mezi jednotlivými personálními vrstvami firmy. Z recepce je tak možno kdykoliv zadat pokyn k úklidu, údržbě, nebo odstavení pokoje. Stejně tak je možno z recepce zadávat pokyny personálu restaurace apod. Systém je přehledný, navržen je tak, aby ovládání bylo co možná nejvíce intuitivní. Systém podporuje ovládání dotykovou obrazovkou, komunikuje s Vámi i zvukem (hlasová syntéza, navigace v češtině). Je možno použít tiskové výstupy na klasické i pokladní tiskárně.

Kdykoliv máte k dispozici grafický přehled stavu pokojů s jejich rozmístěním v budově. Stav je vždy aktuální a je barevně rozlišen. V případě že se stav změní, je ihned stav vidět. Okno s aktuálním přehledem je možno dokovat i na druhé obrazovce, máte-li k dispozici více-obrazovkový režim provozu (stačí na to jediné PC se dvěma monitory). Přehled je tak nezávisle zobrazen i v okamžik, kdy na druhé obrazovce pracujete s jinými částmi aplikace, nebo i s jinými aplikacemi PC. 

Systém plně spolupracuje s programem Bar & Restaurace, který je rovněž z naší produkce (oba systémy si umějí sdílet výstupní data, máte tak na recepci kdykoliv k dispozici i účet hosta v restauraci apod).

Servisní údržba hotelů (technická správa budovy) a úklidová četa má k dispozici vlastní program s informacemi o požadavcích, zadaných z recepce. Při uzavření pokoje se automaticky zadává pokoj k úklidu, v případě nahlášené poruchy i k údržbě. K tomuto účelu je možný tisk kartiček pro personál s pokyny (např. seznam pokojů k úklidu). Vše spolupracuje po síti.

Z hlavní aplikace je možné sledovat i kamery rozmístěné po objektu i mimo něj. Pro tento účel je k dispozici i oddělená aplikace sloužící bezpečnostní službě.

Je rovněž možné objednat TAXI stisknutím jediného tlačítka. Propojení s domluvenou taxislužbou je individuální. Dají se použít komunikační kanály ve formě WWW (je automaticky vyplněn formulář), SMS (systém odešle SMS na číslo taxislužby v přednastavené podobě), telefonicky (je vytočeno telefonní číslo propojené s Vaším stolním telefonem, případně je užita hlasová syntéza) nebo forma e-mailu.

Možností je opravdu spousta. Doporučujeme vyzkoušet zdarma demoverzi ke stažení zde.

Ke spuštění je NUTNO mít v PC nainstalovánu aplikaci Adobe Acrobat Reader, kterou stáhnete zde. Adobe Acrobat je nutný k provozu reportů apod. Jeho přítomnost je NUTNÁ pro spuštění systému.

Probíhá další usilovný vývoj systému. Neustále vítáme Vaše náměty na funkce i vzhled systému. Máte-li nějaké požadavky (vycházející například z praktického nasazení, nebo z absence funkcí jiného systému, případně vítáme i popis osvědčených funkcí stávajících systémů), dejte nám určitě vědět. Stáváte se tak spolutvůrci systému, který tak ve finální podobě může plně uspokojovat všechny Vaše potřeby.

Pro zpříjemnění práce především začínajícím uživatelům je do systému přidána i funkce hlasové navigace, která Vás v průběhu práce se systémem informuje o stavu, možnostech, tipech a dalších instrukcích. Vše v reálném čase a s aktuálními údaji. K hlasovému výstupu se používá hlasový syntezátor, který převádí text na mluvené slovo, které je velmi podobné lidskému hlasu. Hlasů a jazyků je k dispozici více.