MySOFT.cz

Software

Written by Super User
Created: Monday, 16 January 2017 18:08 | Last Updated: Wednesday, 12 July 2017 22:57 | Published: Monday, 16 January 2017 18:08

Pokladna a Sklad

Výkonná EET pokladna pro běžný prodej

 

Zavedli jsme šrotovné na O2 eKasy a další pokladny. Více informací zde.
Stáhnout / Download
Objednávejte jen za 1 990Kč ročně, žádné měsíční poplatky!

Pokladna a Sklad je vhodný pro všechny druhy běžného prodeje, ať už jde o nejmenšího prodejce na tržnici, nebo pořádný, velký obchod s více pokladnami. Podporujeme plně Elektronickou evidenci tržeb (EET), sdílení skladu, nebo samostatné sklady, vzdálený přístup a správa, prodej váženého zboží (děleného množství) a další funkce.

Prodejní cena FULL verze je jen 1 990Kč ročně. U nás neplatíte nic měsíčně.

Mezi hlavní funkce systému patří:

  • Podpora EAN i vlastní řadu PLU kódů
  • Skladové hospodářství plně pod kontrolou i z jiných PC
  • SNADNÁ OBSLUHA A PŘEHLEDNÉ, PŘÁTELSKÉ ROZHRANÍ
  • Systém nevyžaduje náročnou techniku, stačí Vám běžné PC
  • Neplatíte měsíční poplatky za provoz, ani za podporu, nevnucujeme Vám hardware
  • ..a spousta dalších výhod
Written by Super User
Created: Saturday, 05 November 2016 14:46 | Last Updated: Thursday, 26 January 2017 14:15 | Published: Saturday, 05 November 2016 14:46

Zde je několik fotografií z provozů, kde systém Bar a Restaurace běží. Nejde o všechny provozy, kterých je přibližně 1500. 

Chcete-li svou restauraci zde uvést, pošlete nám fotografii na zákaznickou podporu, rádi zde zveřejníme Vaše fotografie.

Crazy Music Bar - Ve Dvoře, Most

Crazy Music Bar - Ve Dvoře, Most

Crazy Music Bar - Ve Dvoře, Most

Crazy Music Bar - OC Rozkvět, Most

Written by Super User
Created: Tuesday, 17 May 2016 14:23 | Last Updated: Monday, 03 April 2017 15:58 | Published: Tuesday, 17 May 2016 14:23

REFERENCE - RADIO PROFESIONAL

Na této stránce chceme uvádět projekty, ve kterých běží náš odbavovací systém Radio Profesional. Nebudeme zde uvádět všechny projekty, jelikož jich je velmi mnoho. Chceme uvést především takové projekty, které jsou podle našeho názoru velmi dobře zvládnuté a naplno využívají funkce systému.

Provozujete rádio s naším systémem a chcete zde být uvedeni? Kontaktujte náš HelpDesk.


 
 

CrazyRádio.cz

Náš interní projekt, který slouží zejména jako testovací prostředí pro vývoj systému Radio Profesional. Stal se fenoménem a je to nejstarší - stále fungující české internetové rádio, které zahájilo svůj provoz již v roce 1999 z Prahy.

NALADIT ZDE


Rádio Piešťany

Slovenské regionální FM rádio.

NALADIT ZDE




Rádio Blatná

Regionální rádio vysílající z Blatné.

NALADIT ZDE



Radio R

Regionální Rokytnické rádio, vysílající na frekvenci 89,2FM

Written by Super User
Created: Tuesday, 07 June 2016 18:05 | Last Updated: Thursday, 26 January 2017 14:29 | Published: Tuesday, 07 June 2016 18:05

Daemon Runner

Spouštění aplikací a otevírání www adres podle plánu

Program pro správce a administrátory, který se postará o pravidelné spouštění aplikací a otevírání www adres podle plánu.

Written by Super User
Created: Thursday, 03 March 2016 09:06 | Last Updated: Tuesday, 25 July 2017 17:27 | Published: Thursday, 03 March 2016 09:06

EET - Elektronická evidence tržeb v ČR

Naše systémy a připravenost na Elektronickou evidenci tržeb v ČR


V tomto článku Vás informujeme ohledně podpory našich produktů v rámci EET - Elektronické evidence tržeb.

Připravujeme spuštění i webové aplikace pro zadávání tržeb s podporou EET. Po vydání tak bude na trhu nejlevnější řešení EET. Sledujte naše stránky.

Všechny naše systémy, které využívají zákaznické účty, nebo vystavují doklady plně podporují EET.

Jaké změny v postupech jsou v aplikacích Bar a Restaurace, PokladníčekFirma a Sklad, Pokladna a SkladPůjčovnaAdvertise Manager v rámci balíku Radio Profesional a RPX?

Všude, kde je potřeba online unikátní kód do dokladu (FIK) je zobrazeno informační okno ohledně probíhající komunikace s EET. Všude, kde se doklady identifikují dodatečně (maximálně do dvou dnů dle zákona, obvykle při uzávěrkách), tam je účtenka vystavena v OFFLINE režimu a je jí přidělen náhradní PKP kód. S takovými doklady máte možnost ještě dodatečně pracovat (nelze měnit jejich obsah, ale jdou zrušit, nebo odeslat ONLINE). Můžete vyloučit například stornované doklady, nebo personální účty, případně interní reklamní kampaně a podobně. Máte tak plně pod kontrolou všechny informace, které mají z provozovny odcházejí na Finanční správu. 

U online účtů máte plně pod kontrolou vyloučení konkrétních zákazníků (interní doklady), nebo máte možnost u konkrétního typu zákazníka nastavit volbu, zda má být zahrnut do online vyúčtování (bude odesílán okamžitě), nebo zda bude zahrnut do offline vyúčtování (do uzávěrky). Máte také možnost zvolit si, zda se má jako hlavní provádět komunikace online, nebo offline (pro nové - neexistující zákazníky) - dle možností konkrétní aplikace a jejího charakteru.

Všechny naše systémy plně podporují EET. Jako jediní fungujeme i na Windows XP!

Co se děje v případě výpadku serverů Finanční správy?

Vzhledem k tomu, že v rámci testovacího období jsme pozorovali časté výpadky na straně Finanční správy, rozhodli jsme se do systémů zahrnout i možnost použití našich serverů jako mezičlánku mezi kasou a Finanční správou. V praxi to funguje tak, že naše pokladny se spojí s jedním z našich serverů a předají požadavek EET, ten se ihned pokusí spojit se servery Finanční správy. Pokud to projde (správa funguje), pak je kase vrácen FIK/BKP/PKP a provedou se navazující akce. Pokud ale Finanční správa zrovna nefunguje, je vrácen unikátní kód elektronické účtenky a ta spadne do OFFLINE fronty na našem serveru. Jakmile je Finanční správa dostupná, tak se do ní "přesypou" všechny OFFLINE účtenky a při dalším kontaktu kasy je dána kase informace, že má "k vyzvednutí" již zpracované OFFLINE účtenky, které si kasa následně na pozadí vyžádá a provede řádné zaúčtování na vlastní straně. Vše se děje automaticky a na pozadí, nemusíte do toho nijak zasahovat a v podstatě o tom ani nevíte - systém Vás tímto neobtěžuje.

Pokud by nebyl dostupný žádný z našich serverů (nebo pro případ, kdy nejde v provozovně zákazníka internet), pak má podobnou OFFLINE frontu i kasa přímo. Princip následné synchronizace poté proběhne stejným principem, jako u výpadku, nebo nedostupnosti serverů Finanční správy. S tímto zákon o EET počítá a maximální doba na synchronizaci OFFLINE účtenek je nařízena na 48 hodin od vygenerování účtenky (nebo podle sjednané výjimky až pět dní). Neodeslané účtenky v kase vidíte a můžete je odeslat ručně, nebo je odstranit.

V OFFLINE režimu je na účtence zobrazen náhradní kód PKP, kód BKP a pokud používáte i naši elektronickou účtenku, je na ní zobrazeno i číslo této účtenky. V ONLINE režimu je na účtence zobrazen FIK kód, kód BKP a případně náš kód elektronické účtenky.

Pokud budete mít internet nedostupný déle, než 48 hodin, náš systém tento časový limit neřeší a při nejbližší příležitosti účtenky synchronizuje i po tomto zmeškaném termínu. Každá účtenka má totiž unikátní ID, časové razítko a další bezpečnostní prvky založené na certifikátu poplatníka. Jde tedy jednoznačně prokázat, že účtenka byla v pořádku vygenerována a že proběhl pokus o její synchronizaci. Předpokládáme, že daný limit časem vláda změní na doporučený maximální, jelikož nic nebrání tomu, aby se data přiznala i později. Dle praxe víme, že i později odeslané účtenky nedělají FS problém, jelikož FS nezná datum zřízení účtenky. Jinak je tomu ale v případě, že účtenku odnesl host, nebo kontrola.

Na straně našich serverů jsme si vyvinuli vlastní serverovou webovou službu, která kapacitně zvládne obsloužit nejméně 15 000 účtenek za každou vteřinu. Z principu funkcionality webových služeb se případný větší počet pouze trochu pozdrží (v řádu vteřin) a pokud není čekání delší, než 60 vteřin, jsou zpracovány požadavky všechny. Podle našich zátěžových testů, kdy jsme uměle generovali z více počítačů zátěž větší, než 35 000 požadavků za vteřinu - vše jediný server správně a včas zpracoval. Při přibližně tisícovce aktivních kas a přibližně jedné účtence za minutu tak očekáváme špičkovou zátěž nepřesahující pouhých 20 účtenek za vteřinu. I tak máme severy raději dva - každý v jiné geolokaci z důvodu eliminace případného výpadku v dané lokalitě. Servery jsou připojeny na páteři sítě internet v profesionálních datových centrech spojem 1Gbit s tím, že serverovny našich partnerů mají i záložní konektivitu a základní konektivita má 4x 15Gbit - 85GB. Pevně věříme, že jsme připraveni lépe, než samotná Finanční správa.

Za aktualizace jsme nikdy nevybírali žádné poplatky, takže se nemusíte obávat zvýšení nákladů. Prostě v systému provedete aktualizaci a funkce budete mít k dispozici v rámci stávajících licencí. Aktualizace je u nás vždycky zdarma!